Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

Oeuvreprijs voor Paul Postma

22 november maakten DDMA en DeMeter, respectievelijk de branche- en vakvereniging voor dialoogmarketing, bekend dat Paul Postma wordt bekroond met de Dialogue Marketing Oeuvreprijs.

Justin van Lopik | 25 november 2013

De prijs wordt aan Postma, auteur van onder meer het Handboek Direct Marketing 3.0, Het breinboek voor managers en recent Anatomie van de Verleiding - Neuromarketing succesvol toegepast en columnist voor Managementboek Magazine, toegekend vanwege zijn ‘langdurige en succesvolle bijdrage aan het vak en de sector.’ Eerdere winnaars waren Carel Rog en Jay Curry.

Postma is blij met de Award. In een reactie zegt hij: ‘Ik vind het een eer en genoegen om de DM Oeuvre Prijs in ontvangst te mogen nemen. En om inhoudelijk bij te dragen aan het fascinerende vakgebied dat met toepassingen van papier tot web veel verschillende namen heeft. Maar in essentie gaat het altijd om het sturen van commerciële processen op basis van gedrag van de klant zelf. Dat kan vandaag beter, sneller en effectiever dan ooit.’

Op 9 januari is de uitreiking tijdens een feestelijke bijeenkomst in Amsterdam. Op dezelfde avond worden de winnaars van de titels ‘Dialogue Marketeer of the Year’ en ‘Dialogue Marketing Talent of the Year’ bekendgemaakt.

Over Justin van Lopik

Justin van Lopik is werkzaam bij Managementboek en hoofdredacteur van Managementboek Magazine, platform voor business professionals.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden