Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

DM Oeuvre Prijs voor Paul Postma

‘Wij zijn de bèta’s in een ouwehoervak.’ Onder begeleiding van deze quote uit het interview dat wij hadden met de laureaat, kreeg Paul Postma de DM Oeuvreprijs overhandigd uit handen van DDMA-voorzitter Henry Meijdam. Al vanaf de jaren ’80 van de vorige eeuw stelt de aan de Universiteit van Amsterdam afgestudeerd econoom Postma marketingopvattingen aan de kaak.

Pierre Pieterse | 15 januari 2014

‘Stel vast wat de klant doet, niet wat hij zegt dat hij doet’, aldus Postma’s. Deze ‘simpele’ constatering heeft hij in de loop van zijn carrière consequent uitgewerkt en verfijnd. Meijdam: ‘Paul Postma is al ruim drie decennia toonaangevend in ons vakgebied. Met de Oeuvre Prijs onderstreept DDMA Postma’s grote verdiensten voor marketing.’

Tijdens hetzelfde evenement - de jaarlijkse Dialogue Marketing Awards - werd Christiaan Koenders van ING Nederland verkozen tot Dialogue Marketeer of the Year 2014. De vakjury was vooral onder de indruk van de wijze waarop Koenders een complexe organisatie als ING Nederland heeft ondersteund bij het verleggen van de koers naar een dialoog waarin de klant meer en meer als uitgangspunt dient. Yori Högemann van CloseAlert werd uitgeroepen tot Dialogue Marketing Talent of the Year.

Over Pierre Pieterse

Pierre Pieterse was tot februari 2022 hoofdredacteur van Managementboek Magazine.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden