OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Reclame en verkoop

    Rubriek

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer
    Toon resultaten

    Reclame en verkoop

    Hier vindt u artikelen rond boeken over reclame en verkoop. Van koud bellen en acquisitie tot de offerte. Alles voor salesprofessionals en verkopers.
    320 resultaten
    boekenlijst
    Algemeen management
    31 januari 2023
    Managementboek Redactie
    In 2023 wordt voor de 21ste keer het Managementboek van het Jaar gekozen. Sinds augustus bekijkt en leest de jury de oogst van 2022. Op zoek naar de boeken met inhoud: geen sterke, maar goede verhalen. Geen fabeltjes, geen mythes. Maar een theorie die de praktijk recht doet. Goed verwoord en aantrekkelijk vormgegeven.
    video
    Reclame en verkoop
    9 januari 2023
    Daniëlle de Jonge
    Klanten verwachten steeds meer en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel! En die vind je niet in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. In het prikkelende boek Human2Human beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Ter gelegenheid van de geactualiseerde editie geeft Daniëlle in deze Bookchat 3 tips om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te worden.
    preview
    Reclame en verkoop
    26 augustus 2022
    Rob Snoeijen
    2-3 minuten leestijd
    Sales-ABC staat vol met commerciële inzichten, nuttige tips, herkenbare voorbeelden en handige oefeningen, die je aan het denken en vooral aan het werk zetten. De auteur, Rob Snoeijen, vertelt waarom hij voor deze opzet gekozen heeft.
    preview
    Marketing
    15 juni 2022
    Katrien Merckx
    3-5 minuten leestijd
    Afgelopen jaren werden heel wat marketingboeken onder de doopvont gehouden. Boeken die digitale oplossingen benoemen worden wekelijks gelanceerd. Maar het ontbrekende puzzelstuk bleef nog onbeschreven. Tijd om daar verandering in te brengen dachten de auteurs van ‘De Power van Post’. In hun preview vertellen ze over hun boek.
    recensie
    Marketing
    24 januari 2022
    Wilco Verdoold
    2-3 minuten leestijd
    Als je mensen vraagt of reclame werkt, zeggen ze bijna altijd: ‘Ja, maar niet bij mij’, aldus journalist Erik Clark.Twee populaire discussies onder marketeers gaan over het effect van reclame en het effect van beïnvloedingstechnieken. We raken er niet over uitgesproken. Van kosten tot kliks. En van nudging tot neuromarketing. 
    recensie
    Reclame en verkoop
    18 januari 2022
    Rudy Kor
    3-4 minuten leestijd
    Toine Simons belooft de lezer van 'De Salesparadox' een hogere ‘hit-rate’ bij zijn commerciële acties. Daarvoor is het dan wel nodig dat je zijn ‘5 consultative selling-inzichten’ toepast. En dat je daarnaast in staat bent de 120 (!!) ‘crucial questions’ goed te beantwoorden.
    recensie
    Reclame en verkoop
    16 september 2021
    Dymph Neeteson
    2-3 minuten leestijd
    Creatief schrijven voor copywriters van Roy Ishak sprak me meteen aan. Ik schrijf copy, maar ben geen voorstander van kopiëren, dus dan blijft er niks anders over dan zelf creatief te zijn. En zeg nu zelf, wat geeft er meer voldoening dan een origineel gevonden woordspeling of vergelijking?  
    recensie
    Marketing
    21 juli 2021
    Helmar Niemeijer
    4-5 minuten leestijd
    Sales. Voor sommige van ons (oké, voor mij dus) een beetje een viezig woord. Want riekt sales niet gewoon naar trucjes om maar meer te krijgen: meer klanten, meer omzet en meer winst? Met LEVEL 3 IN SALES laat Wessel Berkman echter zien dat het ook anders kan: oprechter, enthousiaster en meer in gezamenlijkheid.
    preview
    Marketing
    15 juli 2021
    Wessel Berkman
    Een nieuwe commerciële standaard: LEVEL 3 organisaties, on- en offline helpen de ambities van je klanten te overtreffen. De tijd van productpush of een beetje cross en upsell in een modern marketingjasje is voorbij. De nieuwe standaard in sales en marketing: ieder contact vormt het leukste moment van de week met de grootste impact op LEVEL 3.
    column
    Marketing
    6 juli 2021
    Daniëlle de Jonge
    4-6 minuten leestijd
    Daniëlle de Jonge en Judith Smits publiceren deze zomer op dit medium een serie blogs met tips over de human touch in digitale gesprekken. Dit is de vijfde aflevering, met Daniëlle's tips voor een ijzersterk relatiebeheer.
    column
    Marketing
    29 juni 2021
    Daniëlle de Jonge
    4-6 minuten leestijd
    Daniëlle de Jonge en Judith Smits publiceren deze zomer op dit medium een serie blogs met tips over de human touch in digitale gesprekken. Dit is de vierde aflevering, met Daniëlle's tips om echte aandacht te geven aan de klant, zelfs tijdens een videobelgesprek. 
    recensie
    Reclame en verkoop
    10 juni 2021
    Henk Jan Kamsteeg
    3-4 minuten leestijd
    Er zijn boeken die ik na gelezen te hebben keurig in mijn kast zet en er zijn boeken die lange tijd op m'n bureau blijven liggen, omdat ik ze regelmatig wil blijven openslaan. Creatief schrijven voor copywriters hoort - zo weet ik nu al - bij de tweede categorie.
    preview
    Reclame en verkoop
    27 mei 2021
    Roy Ishak
    3-4 minuten leestijd
    Lezen ze je copy van A tot Z? Of van A tot ZZzZzz? De kunst is dat je je lezer blijft verrassen. Je wilt als copywriter je pennenvruchten steeds op nieuwe manieren formuleren. Anders raakt je lezer verveeld en haakt hij af.
    recensie
    Reclame en verkoop
    8 december 2020
    Sjors van Leeuwen
    4-6 minuten leestijd
    Een ijzersterk prijsbeleid is de beste manier om van je bedrijf een winstmachine te maken. Laat je prijzen niet bepalen door de markt en zorg ervoor dat klanten willen betalen wat jij vraagt. Dat is de boodschap van het boek Pricing power.
    recensie
    Reclame en verkoop
    4 december 2020
    Wardy Poelstra
    3-4 minuten leestijd
    Het eerste hoofdstuk van Pricing power. De praktische gids om van je bedrijf een winstmachine te maken valt meteen met de deur in huis, met een duidelijke stelling: prijs is de belangrijkste drijver van winst.
    preview
    Reclame en verkoop
    22 oktober 2020
    Joris Smits
    2-3 minuten leestijd
    Hoe zorg je ervoor dat klanten willen betalen wat jij vraagt? Pricing power, het eerste boek van Joris Smits, geeft hier op een ongeëvenaard praktische manier antwoord op. In deze preview deelt Joris wat je van het boek mag verwachten.
    recensie
    Reclame en verkoop
    22 september 2020
    Bert Peene
    4-5 minuten leestijd
    Succesvolle organisaties combineren volgens Robin van der Werf het juiste aanbod met de vaardigheid om transacties te laten plaatsvinden. Sales speelt daarbij een belangrijke rol. Het zijn namelijk niet de producten of diensten zelf die voor succes kunnen zorgen; alleen sales is in staat om de transactie tot stand te brengen. In zijn boek Praktisch sales- en accountmanagement presenteert hij de theoretische kennis en praktische instrumenten die nodig zijn om in een salesfunctie optimaal te kunnen functioneren.
    interview
    Marketing
    2 september 2020
    Hans van der Klis
    6-8 minuten leestijd
    Zoals zovelen werd Jos Burgers dit voorjaar overvallen door de Coronacrisis. De verkoop van zijn net verschenen managementboek over humor in klantcontacten viel grotendeels stil en al zijn optredens werden afgezegd. Maar Burgers zat niet bij de pakken neer: in zes weken tijd schreef hij een nieuw boek, Wacht niet op de wind, ga roeien!, waarmee hij ondernemers de helpende hand wil bieden in de recessie.
    recensie
    Reclame en verkoop
    1 september 2020
    Thomas Cech
    3-5 minuten leestijd
    Waarde(n)vol verkopen van Misha Stoutenbeek (filosoof en ondernemer) is een betoog over een paradigmashift van het commerciële perspectief. De auteur adviseert om vanuit onze waarden naar het bereiken van doelen te handelen.
    recensie
    Marketing
    18 augustus 2020
    Elly Stroo Cloeck
    4-6 minuten leestijd
    Dit boek is niet grappig, zegt auteur Jos Burgers over zijn boek Thuis ben ik niet zo leuk, het is bedoeld om je te leren hoe je humor kunt inzetten in je klantcontacten. En hoe je dat vooral niet moet doen.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden