OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 3065738

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    7 resultaten
    recensie
    Algemeen management
    28 februari 2019
    Rik Lammers
    2-3 minuten leestijd
    Ik wilde meer weten over de theorie achter KPI’s en Dashboards. We doen daar in de praktijk binnen IT Beheer en Management heel veel mee. Maar hoe doe je dit eigenlijk echt goed? Daar heeft vast iemand uitgebreider over nagedacht, was mijn gedachte.
    recensie
    IT-management / ICT
    14 maart 2018
    Rik Lammers
    4-6 minuten leestijd
    Leuke boekjes, vooral de eerste twee. Eigenlijk ken ik nauwelijks publicaties die helder en duidelijk IT behandelen waarbij men zich richt op bestuurders en andere niet IT deskundigen.
    recensie
    Projectmanagement
    1 november 2017
    Rik Lammers
    5-6 minuten leestijd
    Scaling agile in organisaties doet wat het belooft. Het geeft een overzicht over Scaling Agile frameworks voor projec managers en/of diegenen die betrokken zijn bij implementatie, voorbereiding of keuzes.
    recensie
    7 september 2017
    Rik Lammers
    3-4 minuten leestijd
    Dit is een belangrijke publicatie. Onderwerp is een radicaal andere aanpak voor IT Operations waarin bij Google hoog gekwalificeerde engineers worden ingezet in plaats van operators op Level 1 niveau. 
    recensie
    IT-management / ICT
    13 juni 2017
    Rik Lammers
    5-6 minuten leestijd
    SIAM staat voor ‘Service Integration en Management’ Een betrekkelijk nieuw begrip wat gebruikt wordt in de IT om een coherente aanpak richting service aanbieders te omschrijven.
    recensie
    IT-management / ICT
    9 juni 2017
    Rik Lammers
    recensie
    IT-management / ICT
    14 maart 2017
    Rik Lammers
    3-5 minuten leestijd
    Een nieuw boek rond Service Management implementatie vooral vanuit het organisatorisch perspectief. Hoe kun je IT Management inrichten in en kleinere of een grotere organisatie zonder veel blabla. Helder en toegankelijk beschreven. Heel goed op zich.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden