Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

Gratis webinar 'Lanceren kan je leren'

Op donderdag 10 november bieden Marjan Crabtree en Denise Hulst een gratis webinar aan aan de klanten van Managementboek. Dit webinar is een introductie in hun theorie van het lanceren van digitale producten. Hierover schreven zij het boek Lanceren kan je leren.

Karin de Zwaan | 27 oktober 2016 | 1-2 minuten leestijd

Marjan Crabtree en Denise Hulst zijn beiden internetondernemer. Zij helpen ondernemers om met behulp van internet succesvol zaken te doen. In de loop van de jaren zijn zij tot de conclusie gekomen dat veel vrouwelijke ondernemers ‘verkopen' lastig vinden. Daarom hebben zij een methode ontwikkeld die gebruik maakt van de laatste inzichten in de neuromarketing en ons koopgedrag.

In het boek Lanceren kan je leren, omschrijven zij welke prikkels mensen helpen om een koopbeslissing te nemen en hoe je deze prikkels kunt inzetten bij een succesvolle lancering.
Een goede lancering is opgebouwd uit verschillende fases en in elke fase wordt een combinatie van verschillende prikkels ingezet. Bewust gebruik van taal die de hersens op een bepaalde manier prikkelen, is een belangrijk onderdeel van dit lanceringsproces.

Prikkels zijn onder andere:
- Wederkerigheid
- Nieuwsgierigheid
- Expertstatus
- Groepsgevoel
- Vertrouwen
- Anticipatie
- Verlangen en Pijn

Deze prikkels worden opgenomen in de verschillende lanceerfases. In het boek onderscheiden zij de volgende fases:
Uitvragen, Terugkoppeling, De Kans, De Verandering, Adoptie, Open je winkel en start de motoren, Promotie, Herinneringen, Sluitingstijd, De raket is los en De zachte landing.

In het boek worden verschillende soorten lanceringen beschreven en wanneer je welke lancering kunt doen.

Wil je meer weten over lanceren? Meld je dan aan voor dit gratis webinar.

Datum: 10 november 2016
Tijd: 12.25 - 13:00

Over Pierre Pieterse

Pierre Pieterse was tot februari 2022 hoofdredacteur van Managementboek Magazine.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Boek bij dit artikel

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden