Vergeet hierbij niet dat er altijd bedrijven zijn die juist groeien in een crisis en dat jij daarbij kan horen door snel te schakelen en soms beslissingen te nemen die je normaal niet zou nemen.
Enfin, relevanter kan haast niet. We bevinden ons tenslotte met z'n allen in één grote crisis. Een crisis die Corona heet en die enorme gevolgen heeft voor veel organisaties. Niet alleen is de omgang met collega's flink veranderd, maar ook de vrije markt is behoorlijk op de schop gegaan door het optreden van de overheid. Dat alles resulteert enerzijds in onzekerheid en anderzijds in nieuwe kansen.
Met Crisiskracht laat Grouve zien hoe jij de crisis doorkomt, of hoe je de uiteindelijke beslissing durft te nemen om je bedrijf te beëindigen wanneer er geen andere mogelijkheid meer is. Bij dat laatste biedt de auteur overigens diverse handvatten om daarmee om te gaan, want dat zo'n besluit een enorme impact heeft, mag duidelijk zijn.
Grouve wijst ondernemers, zelfstandigen en managers met zijn boek de weg om deze bizarre crisis te overleven of zelfs in jouw voordeel te laten werken.
De grootste kracht van auteur Rolf Grouve is zijn vermogen om begrijpelijke taal te bezigen. Zijn schrijfstijl is uiterst toegankelijk. Daarmee bereikt Grouve dat veel meer mensen de informatie uit zijn boeken op kunnen en willen nemen. Het bijzondere is bovendien dat je -al lezend- diverse keren denkt ‘dat had ik zelf kunnen bedenken', maar ja...dat deden we niet en juist dát maakt ook dit nieuwe boek van Grouve weer zo waardevol. Hij wisselt volkomen logische tips af met informatie die dergelijke logica ondersteunt en bevestigt.