Zakelijk flirten is communiceren met je hart en bestaat uit het inzetten van veel verschillende vaardigheden, van het je kunnen inleven in een ander tot het zien wat je rol is in een team. 'Zakelijk flirten voor Dummies' leert je hoe je dit doet. Dit praktische handboek staat vol met tips en oefeningen waarmee je direct aan de slag kunt om zo je doelen te bereiken en zakelijk succesvoller te worden. Afhankelijk van je zakelijke positie, zul je het ene hoofdstuk interessanter vinden dan het andere.
In 'Zakelijk flirten op de werkvloer' worden teambinding en leidinggeven behandeld. In 'Flirten met zakelijke contacten' komen culturele verschillen naar voren. In 'Zakelijk flirten en jezelf verkopen' leer je hoe je een elevator pitch doet en in 'Zakelijk flirten in diverse besprekingen' wordt aandacht besteedt aan netwerken, solliciteren, acquireren, verkopen en vergaderen. 'Zakelijk flirten voor dummies' is dus een interessant en zeer uitgebreid werkboek voor iedereen die beter wil leren communiceren in verschillende omstandigheden. Je moet wel bereid zijn je handen uit je mouwen te steken en kritisch naar jezelf te kijken. De belangrijkste factor in het zakelijk flirten ben je namelijk zelf. Wat zijn jouw kernkwaliteiten, uitdagingen, valkuilen en irritaties? Zakelijk flirten is jezelf kennen én aan jezelf werken.
Over Linda Poort
Linda Poort werkt als medewerker communicatie en webredactie bij IIA Nederland, dé beroepsorganisatie van internal auditors. Ook is ze mede-eigenaar van Wandelenmacedonie.nl, heeft ze het boek Richting Freelancen geschreven en is ze medeauteur van Het Freelancersalfabet. In haar vrije tijd leest Linda alles wat los en vast zit, onder het genot van grote mokken thee en stukken pure chocolade.