Cats constateert dat helaas weinig ondernemingen échte medewerkerstevredenheid als doel opnemen in de bedrijfsplannen. Veelal zijn we bezig met het vinden van nieuwe klanten en besteden we bar weinig aandacht aan de bestaande relaties. Jammer, want een echt enthousiaste klant kan u veel extra omzet bezorgen. Volgens de schrijver worden onze klanten vaak met onzinnige enquêtes bestookt die nauwelijks bruikbare informatie opleveren. Met slechts vier vragen wordt veel meer bereikt: -Zou u opnieuw voor ons kiezen? -Zou u onze organisatie aanbevelen? -Wat zou u in mijn plaats doen? -Waar wordt u enthousiast van? Met dit boek biedt hij de lezer praktische inspiratie op het gebied van Klanthousiasme en laat zien hoe u uw klanten aan u kunt binden.
Recensie
Het inspiratieboek voor klanthousiasme
Hebben uw medewerkers plezier in hun werk? Nee? Dat is dan niet zo mooi, want juist een medewerker (of leverancier) die het naar zijn zin heeft presteert beter en kan het verschil maken tussen een tevreden en een enthousiaste klant.
Ian van der Pool
|
15 augustus 2013