Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Recensie

Anatomie van de Verleiding - Neuromarketing succesvol toegepast

Neem met dit boek vandaag direct een voorsprong op je collega's en concurrenten. Paul Postma is er met 'Anatomie van de Verleiding - Neuromarketing succesvol toegepast' in geslaagd een uitstekend boek te schrijven.

Max Kohnstamm | 16 september 2013

Pauls grote ervaring op marketinggebied en zijn indrukwekkende neurowetenschappelijke kennis zorgen voor een bijzonder degelijk onderbouwd marketingboek.

Dat is in ons vakgebied eerder uitzondering dan regel. Bovendien is Paul erin geslaagd de - voor ons marketeers - toch ingewikkelde theorie over de werking van het brein op een uiterst toegankelijke en prettig compacte wijze te beschrijven. En praktisch toepasbaar te maken.

Pauls grootste prestatie is dat dit boek voor de marketingpraktijk van grote waarde is. Ik zou nog een stap verder willen gaan: iedere serieuze marketeer behoort dit boek te lezen.

Over Max Kohnstamm

Max Kohnstamm is programmamanager bij SRM, hét opleidingsinstituut voor beginnende én ervaren professionals in de marketing, marketingcommunicatie, communicatie en sales.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden