Hoe overtref je verwachtingen van Klanten? Dat is de subtitel van dit boek. Mijn verwachtingen zijn weer ruimschoots overtroffen. Als je iemand goed kent, hoor je hem als het ware spreken tegen je in het boek. Opnieuw is het Jos gelukt om een serieuze boodschap ontzettend grappig te brengen. Typisch Jos Burgers!
De voorbeelden die Jos gebruikt zijn om van te smullen. Zo simpel, duidelijk en effectief. Voor iedereen toepasbaar. De titels van de korte hoofdstukken zijn grappig en uitdagend. Wat te denken van de eerste twee: ‘Wij doen niet in polissen’ en ‘Fan van een tandarts die gaatjes maakt’.
Eigenlijk moet iedereen dit boek minimaal 2x lezen. Er staan namelijk zo veel direct toepasbare tips & trucs in dat het onmogelijk is om die gelijk tot je te nemen. Een markeerstift kan daarbij wonderen verrichten.
De titel mag dan Eén fan per dag zijn, ik ben ervan overtuigd dat Jos Burgers zijn fanclub met grote hoeveelheden per dag uitbreidt. En terecht. Van harte aanbevolen!
Over Feike Cats
Feike Cats is directeur van 'Houden van Klanten', klantgerichtheidexpert en schrijver van verschillende boeken over Klantgerichtheid in de praktijk. Ze staan vol met tips & trucs die direct toepasbaar zijn. Cats wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken met het verbeteren van de Klantgerichtheid om zodoende meer uit (bestaande) Klanten te halen.